Obiective pentru saptamana a doua de scoala – Texte suport:

„Scoala piticilor”, „Cine sunt eu?”, „Povestea marului” din caietul de creatie 1


CLR

Acte de vorbire: a saluta persoane cunoscute, a se prezenta, a identifica un obiect, o persoană, animalul și mâncarea preferată

– Participarea la jocuri de rol de tipul vorbitor-ascultător, folosind păpuşi pe deget, pe mână, marionete, măști etc.

– Oferirea unor răspunsuri la cererea elementară de informaţii: ,,Cine?, Ce?, Cum?, Unde?”

– Dialogul – formularea de întrebări şi răspunsuri despre jocuri şi jucării, membrii familiei, prieteni, animale, reguli de igienă alimentară şi personală, despre conţinuturi audiate


MEM

Igiena corpului

Hrana ca sursă de energie: importanţa hranei pentru creştere şi dezvoltare; igiena alimentaţiei

Compararea grupurilor de obiecte (bile, beţişoare, puncte etc.) prin figurarea lor unele sub altele, încercuirea părţilor comune ale grupurilor, punerea în corespondenţă 1 la 1 a elementelor grupurilor

-Exerciţii variate de asocieri şi corespondenţe

-Identificarea simţurilor şi utilizarea acestora în explorarea mediului înconjurător

-Identificarea şi denumirea corectă a părţilor componente ale corpului omenesc, pentru evidenţierea rolului acestora

-Identificarea consecinţelor unor acţiuni asupra propriului corp


AVAP DIN MAPA DE LUCRU ( CAIETELUL CARE ESTE PE MASUTA)

– Confecţionarea de jocuri şi jucării simple – Păpuși pentru degețele

-Utilizarea unor tehnici simple de îndoire, pliere, înşirare, răsucire,lipire, rupere, tăiere, decupare după contur, modelaj, în funcţie denevoile/opţiunile copiilor

Tehnici simple: mototolire, rupere, tăiere, decupare după contur,lipire

Hora piticilor

Prosopul

Mărul

Salata de fructe


 MM

Cântare vocală în grup

O școală frumoasă”

„Cântecul mărului”

„Bună dimineața!”