Final de Modul I :
Cele 7 săptămâni de școală din Modulul I, i-au reunit pe copii către scopul comun , acela al invățării chiar dacă aceasta este dominată, e drept, mai mult de o motivație extrinsecă si anume bazată pe recompense si răsplată ( exemplu:dacă invăț primesç) asa cum.arată si studiile de specialitate.
Elevii au fost in ritm de lucru bun cu multe activități care i-au menținut in flux.

Puncte forte:
Incep să se exprime in propoziții complete, articuland cuvintele si folosind un vocabular ingrijit.
S-au obisnuit să scrie pe caiet tip 1si caiet de matematică.
In sfarsit stiu care Sinapsis e de romana si care de matematica.
Au cartile si caietele ingrijite si asezate pe masa la inceputul orei( momentul organizatoric)
Lucreaza mai repede si bine cand sunt foi colorate si doar de completat.
Au devenit mai atenti si preocupați de invatare.
Calculează usor când opereaza cu obiecte concrete( nuci, castane, magneti)
Incep sa retina si sa foloseasca terminologia SUMA, TOTAL, DIFERENTA,CU ATAT MAI MULT/ MAI MARE / MAI PUTIN /REST PAR /IMPAR
Au inceput sa inteleagă și respecte regulile clasei.
Incep sa citeasca mai bine cuvinte legate in propozitii .
Au primit carnetul de note si urmaresc ce calificative primesc.
Au aflat de Catalogul virtual si de faptul ca parintii afla in orice moment situatia scolara si disciplinara a elevului.
Au participat la Concursul Cangurasul Explorator pe 20 oct.
Fac parte din proiectul national al Ministerului Educatiei in parteneriat cu Politia Română Școala sigurantei Tedi in acest an scolar.
Participă la proiectul national Junior Achievement JA ROMANIA FAMILIA MEA
Au mers in excursia Calatorind prin locuri de poveste din 22 oct din Tinutul Buzăului

Puncte slabe

Reconectarea greoaie dupa zile de stat acasa
Unii copii ies repede din ritm si greu pot fi aduși inapoi.
Intarzierea la prima oră.
Unii copii nu intra in starea de invatare la prima ora de curs.
Bancile nu.pot asezate cate 4 sau 6 sau.alt mod de aranjare pentru lectii deoarecec elevii mari au nevoie de banci asezate cate 2.
Lipsa de rabdare si de ascultare a unor copii
Existenta sindromului EU SUNT PRIMUL.
Oboseala datorata orelor nepotrivite si insuficiente de somn.
Grija fată de spatiul de lucru si lucruri personale( anumite lucruri uitate si imprăstiate prin clasa la plecare in mid repetat)
Existenta unor comportamente neadecvate ale unor elevi, profesorul petrecand mult timp pentru rezolvare.
Lipsa unui program sustinut de lectii la ore nepotrivite cum ar.fi: exemplu:( azi facem lectiile la ora 17 , maine dupa ce venim.din vizita ,poimaine la bunici, raspoimâine dupa activitatile extra sau dupa petrecere etc)
Timp foarte scurt de pauze la scoală.
Timp putin pentru relaxare si iesire afara, in pauze.

Oportunități
Antrenarea elevilor continuare in proiecte educationale care sa le formeze abilităti de viată si să le stimuleze creativitatea .
Antrenarea scrisului de mână.
Crearea clubului de lectura si imprumutul cărtilor de la bibliotecă
Autocarul cu povești
Crearea momentului de conectare profesor elev Ora de bucurie( vinerea , o data pe lună)
Antrenamentul minții cu Gazeta Matematica Junior
Activitați cu parintii si copiii( sezatoare, serbare, program de colinde
Dezvoltarea unor ateliere Pastila de Inteligență emotională in care copiii sa se faca auziti , vazuți si sa construiasca relatii in grupul clasei.