Am incheiat un semestru de acomodare si invatare si incepem un semestru de invatare si dezvoltare.
A contat foarte mult prezenta copiilor la clasa pentru formarea obisnuintei de a sta in banca in ora, de a lucra , de a fi atenti, de a coopera, de a se asculta .

Pentru maine,luni,17 .01.2022, copiii au de scris in caietul cu foaie velina, propozitiile incercuite din fisa.
In acest semestru infiintam clubul de lectura si avem nevoie sa facem pasi.

Pentru cele doua foi de la Arte vizuale cu colivia si puiul, aceasta a fost o activitate de familie.
Ce am urmarit aici?
Copilul manuieste bine foarfecele si are capabiliratea de a decupa dupa contur?
Lipeste elementele pentru a obtine produsul final?
Lasa ordine apoi acolo unde a lucrat?
Cat face copilul si cat contribuie parintele?
Cum il vad eu parinte, pe copilul meu?
Il vad ca pe o persoana sau ca pe un obiect? Cu alte cuvinte,
Il las sa faca singur ca sa invete sau fac eu in locul lui?
Daca il vad ca pe o persoana, ce as face diferit?
Iata de ce, vom incepe proiectul
Ajută-mă să pot singur!(idee preluata de la Scoala Varlaam din Iasi prima scoala cu Mentalitate deschisa din Romania)
In aceasta saptamana urmarim :

ma imbrac singur si sa pun singur cartile , caietele in ghiozdan.

Timp de 4 saptamani, in fiecare saptamana, vom avea cate un obiectiv pentru formarea obisnuintelor.

Succes!