Buna ziua si bun gasit tuturor intr-o frumoasa zi de sarbatoare!

Am incheiat o saptamana de scoala  cu multe solicitari,  rezolvari ,pe alocuri si minusuri, dar  si  reusite.   

  In semn de apreciere fata de implicarea dvs .si dorinta de a fi mereu informati pentru a sti  in ce mod  sa le oferiti suport acasa micutilor, postez aici obiectivele pe care urmeaza sa le realizez cu prietenii cunoasterii,prietenii lui Guguta pana la sfarsitul saptamanii viitoare:

CLR

Sunetul u si literele U si u Ursuletul UTU- aici avem de realizat:

Citirea literelor, silabelor, cuvintelor( A,M,I,U)

– Indicarea sunetelor/ silabelor/ cuvintelor percepute prin diferite semne: bătăi din palme, ridicarea unui deget, a unui obiect, jetoane puse pe bancă, săritură etc.

– Asocierea unor litere şi sunete( adica rostesc spre exemplu sunetul u si arat jetonul cu litera U)

– Punerea în corespondență a unor cuvinte formate din 1-2 silabe cu imagini potrivite;

– Desenarea literelor de tipar;

– Exersarea poziţiei corecte la scris;

Sunetul se aude, litera se scrie.

Ursul păcălit de vulpe”, de Ion Creangă

– Oferirea de răspunsuri la întrebarea: „Despre ce este vorba (în acest fragment de poveste)?”

– Formularea unor răspunsuri la întrebări despre conţinutul unui mesaj/ text scurt audiat

– Repovestirea unor secvenţe preferate dintr-un text audiat;

– Numirea personajului/ personajelor dintr-un fragment de poveste audiat;

– Oferirea unor răspunsuri la cererea elementară de informaţii: „Cine? Ce? Unde? Cum?”

!!!RASPUNSURILE SE FORMULEAZA COMPLET , RELUAND O PARTE DIN INTREBARE!!!un raspuns se repeta de mai multe ori pentru activizarea vocabularului si coerenta exprimarii.

Copiii vor invata ca este foarte  important sa isi astepte randul la raspuns si chiar si repetarea unui raspuns este o forma de a arata participarea activa la lectie!!! 

MEM

!!!De aici incep nuantele mai deosebite ,cuvinte cheie ,adica: vecini,crescator, descrescator, descompunere sau compunere,dupa cum urmeaza:

Numarul si cifra 4  -Animale salbatice

Citirea și scrierea numerelor de la 1 la 4

– Colorarea unor elemente în funcţie de poziţia pe care o ocupă faţă de un anumit reper într-un desen

– Adăugarea/ extragerea de elemente dintr-o mulţime dată, pentru a obţine mulţimi „cu tot atâtea elemente”

– Grupare de obiecte. Sortare şi clasificare

– Clasificarea obiectelor după criterii date

– Identificarea „vecinilor” unui număr

– Completarea unor serii numerice

– Compunerea şi descompunerea unor mulţimi de obiecte având drept cardinal un număr de elemente mai mic sau egal cu 4

– Observarea părţilor componente ale vieţuitoarelor (plante, animale) 

– Clasificarea animalelor în funcţie de numărul de picioare, de mediul de viaţă, de modul de hrănire 

DP: Regulile clasei 

Comunicarea cu colegii şi cadrul didactic la clasă: anunţarea răspunsului, aşteptarea rândului, completarea răspunsurilor colegilor după ce aceştia au încheiat, exprimarea opiniei personale, criticarea ideii nu a colegului

Distribuirea şi asumarea unor sarcini în clasă (aranjarea materialelor de lucru, distribuirea fişelor de lucru, afişarea produselor realizate de către copii în cadrul unei secvenţe de lucru, ştergerea tablei, aranjarea consumabilelor, inserarea produselor activităţii în portofolii etc.)

MM

Cântarea vocală

– cântarea în colectiv

Mişcarea pe muzică:

– liberă; sugerată de textul cântecului

– percuţia corporală (bătăi din palme, cu degetul pe bancă)

Suntem școlari acum

AVAP

Tehnici simple: mototolire, rupere, tăiere, decupare după contur, modelaj, înşirare, răsucire, lipire

Șireturile lui Uțu

Cei 3 ursuleți

Versuri ritmate  pentru saptamana aceasta 

Prieteni, prieteni

1,2,3/Toti aceștia sunt prietenii mei.

Prieteni, prieteni, 4,5/Ce bine e sa ai mulți amici!

Prieteni, prieteni, 6,7,8/Împreună la lecții, împreună la sport,

Prieteni, prieteni, 9,10/Toti prietenii mei sunt de nota 10!

 Dupa- amiaza splendida si un inceput de saptamana cu eficienta si ganduri pline de frumos!