Bună ziua și bun găsit!

Am incheiat foarte bine 2 săptămâni  alocate  acomodării cu școala, cu clasa,cu doamna învățătoare si cu colegii.

Va prezint pe scurt cateva aspecte din viața clasei:

1)Zilele trecute nu au fost postări deoarece miercuri si vineri , timpul alocat a fost pentru așezarea băncuțelor, pregătirea lecțiilor ,ordine la măsuța fiecărui copil și curat în băncute. Acest lucru a necesitat  în fiecare zi  aproximativ 4 ore( 12.30- 16.30) pentru ca a doua zi copiii să gasesca pe măsuțe materialele bine organizate si ușor de folosit.

Mâine se vor așeza in băncuțe  acolo unde au penarele.Veți vedea că in fiecare băncuță este curat si totul așezat la îndemâna copiilor și așa va trebui sa fie de acum înainte. 

 In această saptămână  voi  mai  accentua pe aceste lucruri, iar de săptămâna viitoare, drăguții școlărei care sunt foarte receptivi, vor face singuri( așezat materialele in bancute , resturile de pachet , hărtii, …la cos,,,,, creioanele în penar și nu pe jos sau direct în bancute, plastilina in cutiuță….foarfecele in penar …. etc, etc.)

Dacă vreți să dați o mănă de ajutor, învățați- i să facă aceste lucruri și acasă  pentru că  organizarea bună este cheia în tot ceea ce facem aici,la școală.

2)În săptămâna care s-a încheiat,copiii au învățat:

să deschidă caietele de creație la pagina solicitată , să pregătescă penarul și să anunțe  cu mânuța sus;

să asculte cerința și apoi să lucreze;

sa anunțe ca au terminat prin ridicarea mânuței;

să păstreze liniștea în clasă pentru ca toti  să se poată concentra la lucru;

sa iasă la pauză atunci când aud soneria, în timpul orelor nu se iese din clasă(  pentru baie doar in situatii de urgenta);

să mănânce pachețelul numai în pauză,în timpul orelor pachetelul nu stă pe măsuță;

să se joace frumos cu jucăriile în momentele de relaxare  și să fie prietenoși;

  Mâine intrăm în săptămâna a treia de școală care are ca obiectiv:

Evaluarea initiala , învățarea literei Aa  și numărul și cifra 1-POVESTEA ALIGATORULUI(din caietul de creatie 1) . 

Indicarea sunetelor/ silabelor/ cuvintelor percepute prin diferite semne: bătăi din palme, ridicarea unui deget, a unui obiect

– Citirea literelor, silabelor, cuvintelor

– Sunetul a şi literele A, a

– Recunoașterea şi numirea literelor mari şi mici de tipar pe diferite suporturi (tablouri, cuburi, truse de jucării, asocierea formei unui nor cu o literă)

– Asocierea unor litere şi sunete

– Desenarea literelor mari de tipar

– Exersarea poziției corecte la scris

Numerele naturale 0-10:

recunoaştere, formare, citire, scriere (cu cifre), comparare, ordonare

Ziua, săptămâna: denumire, ordonare

Numărul și cifra 1

Zilele săptămânii

– Utilizarea corectă a instrumentelor de trasare/ de scris 

Mulțumim pentru materialele aduse la clasă!Avem tot ce ne trebuie acum.

Posibil sedinta noastra de lucru pe 4 octombrie ora 17.00.Va tin la curent!

Tinuta  de scoala:  luni  si  marti- uniforma.Daca este frig,fetitele pot veni cu pantaloni  in loc de fustita.

Zi frumoasă tuturor!